24 Eylül 2008 Çarşamba

en kötü girişimiz böyle olsun

selam
şimdi böyle rezil bi girişle başlıyorum bu bloga ancak kimilerinin belki yardımcı olabileceği kanaatindeyim. belgelerimi format atmadan önce yedeklemeyi unuttuğumdan dolayı bilgisayarımdaki tüm fotoğraflar uçtu. bi takım "recovery" yazılımları denedim ve bi kısmını kurtardım ancak onlarda da önizleme dahi yapılamıyor. tabiri caizse geçmişime sünger çekmiş bulundum istemeden hahahh. abi bi bilgisayarcıya götürsenciler haricinde her türlü tavsiyeye açığım. kullananlar varsa bu tarz programlar, karalayıverin şuraya birşeyler. mükemmel sevaba girersiniz.
onun dışında sevgili okurlar, hayat iyi gidiyor. takılıyorum öyle.

2 yorum:

lady jade dedi ki...

Yeni sayfa hayırlı olsun, aklıma grinch geldi blog adresini ilk gördüğümde " kanserin çaresini bul ama kimseye söyleme:p "

Bilgisayarıma daha önce yedeklemeden ne format atıldı ne de ben tarafından göçertildi, genelde h de saklıyorum fotoları falan bişicik olmuyor diyip yardımcı olamamanın verdiği huzursuzlukla commentime son veriyorum..

Sağlıcakla kalın efem..

sudakikirec dedi ki...

yardmıcı olmamanın verdiği huzursuzlukmuş.p kötü bişey ama haberiniz olsun, yedeklemenin artık hayatımda önemli bi yeri var.